KCETAŞ Tüketici hizmetleri hafta içi öğle arasında ve hafta sonu hizmet vermemektedir.
Arıza Servisleri çağrı merkezimize gelen ihbarlara 7 gün 24 saat 186 ve 444 7 186 numaralardan cevap vermektedir.
Endeks memurunun sayaç mahalline ulaşamaması durumunda adrese boş bildirim bırakılır. Çağrı merkezini arayan tüketiciden sayaç üzerindeki endeks değerlerini, elektronik sayaçlarda tek zamanlı tarife için T değeri, çok zamanlı tarifelerde ise T1-T2-T3 değerlerinin virgüle kadar, mekanik sayaçlarda ise kırmızı çerçeveye kadar okuması istenir. Tüketicinin ilettiği endeks değerlerine göre hesaplama yapılarak tutar hakkında bilgi verilir onaylaması halinde son ödeme tarihi bilgisi de paylaşılarak faturalandırma yapılır.
Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği ‘Sayaç kontrolü’ başlıklı 41. Maddesi 1. Fıkrası “Sayacın arızalanması veya ölçme hassasiyetinden şüphe edilmesi halinde, ilgili tüzel kişi veya tüketici tarafından sayacın kontrolü talep edilebilir. Bu talep, dağıtım lisansı sahibi tüzel kişi tarafından 3516 sayılı Ölçüler ve Ayar Kanunu hükümleri çerçevesinde karşılanır. Sayacın doğru tüketim kaydettiğinin tespiti halinde sayaç sökme-takma ile 3516 sayılı Kanun çerçevesinde oluşan bedeller talep sahibi tarafından karşılanır.”
Hükmü kapsamında, sökme işlemi yapılan sayacın doğru çalıştığının tespit edilmesi hâlinde talep sahibine 2021 yılında uygulanacak sayaç kontrol bedeli şu şekildedir:
Sayaç Kontrol Bedeli | |||
KDV Hariç Sayaç Kontrol Bedeli | KDV %18 | KDV Dahil Sayaç Kontrol Bedeli | |
AG – Standart | 27,8 | 5,004 | 32,80 TL |
OG – Trafolu | 35,2 | 6,336 | 41,536 TL |
Referans numaranız ile 444 7 186 telefonu arayarak bilgi alabilirsiniz.
Referans numaranız ile 444 7 186 telefonu arayarak aciliyetli ekip talep edebilirsiniz.
Çalındığına dair Karakol’dan alınacak olan tutanak ile birlikte KCETAŞ Tüketici Hizmetleri Servisine müracaat etmesi gerekir.
KCETAŞ Tüketici hizmetleri servisine ağaç kesimi ya da budanması ile ilgili dilekçe ile müracaat ederek veya 444 7 186 Çağrı Merkezimiz üzerinden başvuru yapılmalıdır. Başvuru talebine istinaden yerinde gerekli incelemeler yapılarak sonuç başvuran kişiye iletilmektedir.
Yeni bir havai hat (antikron) kablo alıp araması 444 7 186 nolu telefondan çağrı merkezimize bilgisi verilmelidir.
İki direk arası elektrik teli/kablosu düşmesi aciliyet gerektiren durumdur, 444 7 186 aranarak bilgi verilmelidir.
Yanmayan direğin direk numarası ile 444 7 186 Çağrı Merkezimi arayarak aydınlatma arızası kaydı yaptırabilirsiniz yada www.kcetas.com.tr den mail yada kcetas online web başvuruda bulunabilirsiniz.
Direk numarası ve detaylı adres ile 444 7 186 çağrı merkezi arayarak aydınlatma arızası kaydı yaptırabilirsiniz.
KCETAŞ Tüketici Hizmetleri Servisine müracaat ederek dilekçe yazmanız veya 444 7 186 Çağrı Merkezimiz üzerinden başvuru yapmanız gerekmektedir.
İç tesisatta arıza olduğu için yetkili elektrikçiden destek alarak tesisatını kontrol ettirmesi gereklidir. Bina girişinde dairesine ait olan şalterin kapatılması (sigortanın gevşetilmesi) gerekir.
Evin içerisindeki şalter atıyor ise, iç tesisatta arıza olduğu için yetkili elektrikçiden destek alarak tesisatını kontrol ettirmesi gereklidir. Evin içindeki şalteri kapatmasına rağmen bina girişindeki ana şalter atıyor ise ana şalter özelliği kaybetmiştir, aynı amper gücünde yeni şalter alarak çağrı merkezini 444 7 186 araması gerekmektedir.
Detaylı adres, detaylı adres bilinmiyorsa direk numarası ile 444 7 186 aranarak bilgi verilmelidir.
Açma Kesme Bedeli | |||
KDV Hariç Kesme Bağlama Bedeli | KDV %18 | KDV Dahil Kesme Bağlama Bedeli | |
STANDART ABONE | 20 | 3,6 | 23,60 TL |
ÖZEL ABONE | 150 | 27 | 177,00 TL |